poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Easter Monday

Cześć wszystkim ; )
Co tam ciekawego u was, jak wam minęły święta, dostaliście jakieś prezenty, przeżyliście lany poniedziałek.? U mnie przez te parę dni nic się specjalnie nie zmieniło. Zauważyłam, że ostatnio stałam się dla wszystkich wredna i wszystkim dogryzam, to przez te ostatnie sytuacje się tak zmieniłam. Święta wiadomo spędzone wraz z rodzinką, dostało się parę prezentów, może nie do końca trafione, ale fajne i miło z ich strony za nie. Dzisiaj bardzo mnie rozśmieszyły osoby, które myślą, że jak mnie pocisną z anonima to ja się załamię i może się przez to zabiję jeszcze, a najlepsze w tym wszystkim jest to, że wiem kto mi to pisze, także pozdrawiam takie osoby. Dzisiejsze czasy są nienormalne, każdy wie o tobie więcej rzeczy niż ty lub się dowiadujesz czegoś nowego o sobie czego nie wiedziałeś żyjąc już przez osiemnaście lat. Ale dobra, mniejsza z tym, nie będę się przejmować tymi nic nie wartymi ludźmi. Za oknem można powiedzieć, że jest ładna pogoda, więc za parę minut zbieram się z Asią i idziemy biegać, a później zrobimy sobie jakiś seansik w nocy z horrorami. Przechodząc do notki to: dzisiejszy outfit, horrory, piosenka.


Θ Dzisiejszy outfit:





bokserka - no name
bluzka - PANDZIOR
getry - ANN CHRISTINE
mokasyny - HOLLYBOOT


Θ Jak dzisiaj noc z horrorami to przedstawię wam moje TOP 12 w linkach:
7. Mama
9. Opetani


Θ Ostatnio przypadkowo wpadłam na kanał Zeusa i tak słuchałam sobie jego piosenek, ale jedna utknęła mi w szczególności w głowie, może dlatego, że pasuje do mojej aktualnej sytuacji w życiu, nie wiem, ale bardzo mi się podoba.





 ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA : D !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz