czwartek, 24 kwietnia 2014

..........

Cześć wszystkim ; )
Jakoś mam wenę na nowe posty. Jeszcze jutro i klasy maturalne odchodzą, będę tęsknić za paroma osobami i życzę im powodzenia na maturze, ja jeszcze mam dwa lata do tego. Czyżby się zbliżała zza horyzontem nowa miłość, a może to jednak tylko zauroczenie.? Sama już nie wiem czego chcę, jednego jestem pewna, że kocham go dalej i nigdy nie przestanę, po prostu nie potrafię. Dziś w czasie powrotu do domu taka dziwna atmosfera była, dwie bliskie mi kiedyś osoby przeciwko mnie, ale na szczęście mam jeszcze wiernych przyjaciół. Jak skończę notkę to idę do babci, bo znowu jedzie na dwa miesiące do Niemiec, z miłą chęcią bym się z nią zabrała, w Erlangen jest tak pięknie i ci cudowni ludzie, choć nie rozumiem nic z tego co do mnie mówią. Chyba zapiszę się na jakiś dodatkowy niemiecki, bo to jest tragedia, wolałabym dalej kontynuować naukę francuskiego, no ale cóż zrobić. A dzisiaj w notce: dzisiejszy outfit, nowe piosenki. 


☮ Dzisiejszy outfit:







katanka - no name
bokserka - no name 
spodnie - no name
mokasyny - HOLLYBOOT


Wczoraj na YouTube znalazłam dwie nowe piosenki, które bardzo mi się spodobały. W pierwszej z lekka mnie denerwuje dłuższy wstęp do piosenki. A w głowie mi utkwiły słowa "Wiozę się pomału" i w przypadkowych momentach zaczynam sobie to nucić. Drugą z kolei słucham bez przerwy, Pamiętam jego występ i wygraną w Rozmowach W Toku, ale nie spodziewałam się, że aż tak daleko zajdzie, taki nasz polski JB, uwielbiam go i życzę mu powodzenia w dalszej karierze. A trzecia trochę starsza to taka, którą się jeszcze bardziej dołuję obecną sytuacją, ale i tak też mi się podoba.






    ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I                              KOMENTOWANIA : D !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz