środa, 21 maja 2014

Wednesday ...

Cześć wszystkim ; )
Dawno mnie tu nie było, ale jakoś na nic nie miałam czasu, trzeba było ponadrabiać wszystko w szkole, bo zostało kilka dni do wystawienia ocen. Pogoda w końcu piękna, ciepło i wgl, a nie jak dotychczas tylko padało i nic więcej. Ostatnio zapisałam się na prawo jazdy, trzy wykłady już za mną, a wszystko wydaje się tak banalne i myślę, że zdam za pierwszym razem, noo ale to się jeszcze okaże, samochód już sobie upatrzyłam, ale jak to mówi mama "najpierw zdaj, a później myśl o samochodzie", no co racja to racja, ale już się nie mogę doczekać, w końcu będę mogła jeździć gdzie chcę i kiedy chcę, nie będę się nikogo musiała o to więcej prosić. Achh jutro mam próbny egzamin zawodowy, po notce idę się zabrać za jakieś ćwiczenia w Subiekcie, muszę zdać na 75% co najmniej - zachciało mi się iść na ekonomię. A od piątku Dni Nysy, już się nie mogę doczekać, będzie świetna zabawa ze znajomymi do białego rana, znowu będzie co wspominać. A w dzisiejszej notce: dzisiejszy outfit.



                                                 








sweterek - MANGO
bokserka - no name
spodenki - SZAFA
okulary - Ray Ban
imiennik - Swarovski
obrączka - no name
bransoletki - Swarovski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz