środa, 26 marca 2014

Ehh ;' (

Cześć wszystkim ;)

Szkoda gadać, ostatnie dni były straszne, z każdym dniem budzę sie z nadzieją, że w końcu coś sie zmieni na plus. Siedemnaście lat przyjaźni poszło sie j *** ć, Związek omal mi się nie rozpadł, niepotrzebnie wypowiedziane slowa ... mam straszną ochotę cofnąć czas. Wczoraj rekolekcje, masakra, trzy godziny spania w kościele na ramieniu Patki. Nie nie chce mi sie niczego robić, ale zaraz muszę sie zabrac za ogarnianie pokoju, bo przez ten remament jest istne piekło, nie wiem co gdzie jest. Jeszcze tylko dwa dni i piętnaście godzin w szkole. Myślę, że będzie jakiś wypad do klubu . na weekend. W dzisiejszej notce: dzisiejszy strój, WLD, nowa piosenka.

✪ Dzisiejszy outfit:







koszula -  Answear
obrączka - no name
Wisiorek -  Swarovski
spódnica - no name
buty -  VANS


✪ Mam jeszcze do jutra CZAS, byłabym wdzięczna gdybyście weszli w poniższy odnośnik i klikali w "kliknij", a ZA WAS zaobserwuję LuB skometuję postu, ale Bez oszustw prosze.


✪ Na początku lubiłam Lady Gage, ale pozniej sie zmieniła i, aby nie nie bylo juz do współpracy Kiedys, ALE JEJ nowa piosenka i klip lokalu bardzo mi sie podoba.



✪ ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA: D!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz