poniedziałek, 10 marca 2014

Remember me ?

Cześć wszystkim ; )

Po trzech tygodniach ferii znowu w szkole, nie mam siły na poranne wstawanie i szykowanie się do niej, ale oby do PIĄTKU. Weekendzik bardzo mile spędzony, w końcu słonko wyszło i jest ciepło. Ehh...strasznie irytują mnie pewne osoby na tym świecie, które wiedzą lepiej gdzie i co robiłam i jak żyję, no ale cóż, trzeba się trochę dowiedzieć o sobie, pozdrawiam te osoby środkowym palcem. A dzisiaj w notce: dzisiejszy outfit, nowa nuta DJ Pruchy, prezent od taty, wyprzedaż ciuchów.



● Dzisiejszy outfit:




                                                                czapka - no name
                                                               słuchawki - SONY
                                                                zegarek - BUTIK
                                                                 kurtka - SINSAY
                                                                   komin - H&M
                                                                 sweter - CROPP
                                                                spodnie - no name
                                                                 buty - AIR MAX
                                                             pierścionek - no name


● Zapraszam również do słuchania na You Tube nowego mix'u DJ Pruchy i do jego ściągania na Zippyshare, linki poniżej:


● W poniedziałek wrócił tata i zaskoczył mnie miłym prezentem, a mianowicie słuchawkami SONY ZX-300. Lubię takie słuchawki, ale trudno mi się do nich przyzwyczaić, bo "śmiesznie" w nich wyglądam. Są one pakowne, zmieszczą się do każdej torebki i też ich kolor będzie pasował do wszystkiego. Dostałam też takie tylko, że czerwone, możliwe, że będą na sprzedaż, cena 100zł - dla chętnych.




● Za parę dni zbliżają się urodziny mojej mamy, a za 2 miesiące ma mój chłopak 18-stkę i chciałam się pozbyć paru ciuszków z szafy i zarobić na te dwie okazje żeby kupić fajne prezenty, poniżej kilka propozycji, a więc zapraszam na moją stronkę:





● ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA ; D !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz