niedziela, 25 maja 2014

T.O.R.N.

Cześć wszystkim ; )
Weekend bardzo mile spędzony na Dniach Nysy. W piątek się bawiliśmy na Eneju z kuzynką i było genialnie i jeszcze bardzo dobra pogoda do tego, bo zawsze na dniach padało. Wczoraj już mniej się bawiłam, bo urazili mnie koledzy kuzyna i przez cały wieczór płakałam i chciałam wracać do domu, ale zostałam w ostateczności i bawiłam się na Weekendzie. Dzisiaj za to ledwo żyję i ta myśl, że jutro trzeba iść do szkoły, z miłą chęcią bym została w domu, ale trzeba jeszcze poprawić pare rzeczy, bo zostało kilka dni do wystawienia ocen. A dzisiaj w notce: dzisiejszy outfit, nowy kolor włosów, Dni Nysy - zdjęcia.

∞ Dzisiejszy outfit:





imiennik - Swarovski
bransoletki - Swarovski
koszula - no name
spodnie - no name
koturny - CCC


∞ Nowy kolor włosów:
Oczywiście jestem wielką wielbicielką jasnych blond włosów, więc po bardzo długiej przerwie w farbowaniu postanowiłam sobie kupić farbę z Palette Schwarzkopf na poniższym zdjęciu. Nie wyszedł aż taki jak chciałam, ale bardzo mi się podoba i myślę, że za drugim razem już wyjdą idealne.


∞ Dni Nysy - zdjęcia :
Oczywiście tak się świetnie bawiłam, że nie było czasu na zdjęcia i tylko jakieś dwa udało mi się zrobić, mam też z Enejem i Weekendem, ale wolałabym ich nie dodawać, bo że tak powiem "nie wyglądam" już na nich i zostaną chociaż taką fajną pamiątką.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz