sobota, 8 marca 2014

Our women's festival *.*

Cześć wszystkim ; )

Zbliża się koniec moich wydłużonych o jeszcze jeden tydzień ferii i trzeba już iść naprawdę do szkoły, bo będą się nauczyciele czepiać ;' ( Moje ostre zapalenie ucha niby już przeszło, ale zdarzy się raz na jakiś czas straszne kłucie w uchu i wgl na nie mało co słyszę, a to wszystko przez to, jak to lekarka stwierdziła przez "dziurę" w uchu, która musi zarosnąć. A dziś wpada do mnie Misiek, ciekawe czy coś dla mnie ma, mam nadzieję, że tak hmm...Wczoraj chłopcy kupili po róży dla każdej dziewczyny w klasie, a mnie nie było, chciałam w sumie przyjechać, ale zaspałam na autobus i nie zdążyłabym się ogarnąć, więc postanowiłam zostać w domu i się trochę pouczyć na nowy tydzień i zaczęłam oglądać "Pierwszą Miłość" od pierwszego odcinka. A w dzisiejszej notce: Dzień Kobiet, dzisiejszy outfit, prezent od chłopaka i taty. 



Dzień Kobiet - jest to coroczne święto, które obchodzone jest 8 marca podczas którego obdarowywuje się kobiety kwiatami czy też innymi drobnymi upominkami, ale jest to również wyraz szacunku dla ofiar walki o równouprawnienie kobiet. Święto to ustanowione zostało w 1910 roku. A w Polsce dzień ten zaczął być obchodzony na szeroką skalę do 1993 roku.



♀ Dzisiejszy outfit:





płaszcz - Reserved
bluzka - no name
spódnica - MOODO
zakolanówki - Gatta
buty - Jenny Fairy
bransoletka - H&M
pierścionek - H&M
okulary - Ray Ban
zegarek - no name


♀ Od taty dostałam piękne pomarańczowe różyczki, a od chłopaka żółtego tulipana, a tak to wszystko się prezentuje:




♀ ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA ; D !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz