piątek, 30 maja 2014

F.M.

Cześć wszystkim ; )
Dzisiaj bardzo mile spędzony dzień. Najpierw oczywiście szkoła i zaliczenie z niemieckiego - nienawidzę tego przedmiotu, chcę znowu się uczyć francuskiego. Po szkole spotkanie z nowym kolegą, Jakub to genialny chłopak, masakra. A później na wykłady na prawo jazdy, dzisiaj przerobiliśmy znaki i muszę się trochę pouczyć, bo niektóre mnie zagięły. No i po tym poszłam zobaczyć na butki, najbardziej denerwuje mnie to, że jak chcę sobie kupić szpilki to jeszcze roz. 35 się dla mnie znajdzie, ale jak chcę już klapki, sandały, japonki czy coś w tym stylu to muszę iść na dział dziecięcy i szukać sobie roz. 34 po czym wróciłam do domu, zrobiłam sobie koktajl truskawkowy i poszłam z Asią na szkołę, pogadałyśmy, poplotkowałyśmy i takie tam babskie sprawy aż w końcu zmarzłyśmy i wróciłyśmy do domu. A teraz piję herbatkę ze znajomymi na działce przy grillu i oglądam Sopot Top Trendy. A w dzisiejszej notce: dzisiejszy outfit, nowy zakup 

∆ Dzisiejszy outfit:





imiennik - Swarovski
bransoletki - Swarovski
koszula - no name
spodnie - no name
szpilki - CCC

∆ Nowy zakup:
Postanowiłam sobie zakupić pędzelki do różnych kosmetyków (pudru, różu, podkładu, korektora, cieni), bo dotychczas wszystko pożyczałam od mamy, bardzo polecam te pędzelki, są idealne i niedrogie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz