sobota, 10 maja 2014

LBA część II


Cześć wszystkim ; )
Kilka dni temu ponownie zostałam wytypowana do LBA, tym razem nominował mnie blog Cysiaczekk, bardzo za to dziękuję. 


Pytania dla mnie:
1.Czy masz rodzeństwo ?
Mam młodszą siostrę Julię ♥.

2.Ulubione lody ?
Nie mam ulubionych, wszystkie są bardzo dobre *.*

3.Gdzie mieszkasz ?
Mieszkam w Nysie w woj. opolskim ; D

4.Jak masz na 2 imię ?
Magdalena ^^

5.Ulubiony kosmetyk ?
Trudny wybór, ale niech będzie eyeliner ; )

6.Jakiego szamponu używasz do włosów ?
Head & Shoulders

7.Ulubiona część garderoby ?
Wszystko uwielbiam w swojej garderobie tak samo ; >

8.Vans vs Convers ?
Vans *.*

9. Leginsy vs Jeansy ?
Zdecydowanie leginsy ; ]

10.Ameryka vs Anglia ?
W 100% Ameryka ; P

11.Co byś zmieniła w swoim pokoju ?
Powiększyłabym go -.-


Nominowane blogi:

Moje pytania:
1. Czego nie potrafisz tolerować.?
2. Czym się różni dla ciebie miłość od przyjaźni.?
3. Co sądzisz o hejterach.?
4. Masz w planach zrobienie sobie piercingu lub tatuaży.?
5. Co trzeba zrobić, aby zdobyć twoje zaufanie.?
6. Co cenisz w ludziach.?
7. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu.?
8. Jaki jest twój ulubiony film i książka.?
9. Czym się interesujesz.?
10. Co lubisz robić w wolnym czasie.?
11. Za co uwielbiasz bliską ci osobę.?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz