poniedziałek, 20 stycznia 2014

Here We Go.!

Hej ; D  Mam na imię Kamila i mam 18 lat, mam blond włosy i zielone oczy, pochodzę z Nysy z woj. opolskiego, chodzę do Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nysie i jestem na profilu technik ekonomista. Mam młodszą siostrę Julię, a moi rodzice to Anna i Krzysztof, mam yorka, który wabi się Sonia. Mam kochanego chłopaka Łukasza, który jest w tym samym wieku co ja, jesteśmy już ze sobą cztery lata i czasami się dziwimy jak ze sobą wytrzymujemy. To więc taki krótki wstęp o mnie, a więc od dzisiaj zaczynam prowadzenie swojego oficjalnego bloga, na którym będziecie mogli znaleźć wszystkie aktualności, informacje na temat mojej osoby oraz odpowiedzi na pytania, które chcielibyście poznać, zdjęcia z sesji, stylizacje i wiele więcej. Mam nadzieję, że się tu Wam spodoba, jeśli macie jakieś sugestie to chętnie o nich przeczytam ; ) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz